Kasva seinäruususta katseenvangitsijaksi

 

Luo vetovoimainen brändi-ilme opastuksellani.

 

Väripsykologian avulla luot itsellesi yrityksesi viestiä vahvistavan visuaalisen ilmeen.

Brändikurssi

Tulossa kohta

Liity odotuslistalle, jolloin kuulet heti kun kurssi on valmis. Listalla olo ei sido sinua mihinkään.

Tämä on sinulle, jos...

  • jumitat visuaalisen ilmeen kanssa
  • sinua nolottaa yrityksesi ilme ja markkinointia ei tule sen takia tehtyä.
  • et saa aloitetuksi sinulle tärkeitä projekteja, koska ilme puuttuu.
  • käytät Canvassa aivan tuhottomasti aikaa kokeillen taas uusia värejä, fontteja ja tyylejä.
  • et oikein tiedä mikä sinun oma tyylisi olisi
  • haluat olla oman brändisi pomo ja riippumaton muista kun luot uutta
Ilmoittaudu odotuslistalle

Brändikurssilla luot opastuksellani vetovoimaisen brändi-ilmeen

  •  Väripsykologiaan perustuvien vuodenaika-arkkityyppien avulla valitset brändillesi värit, fontit, tyylin ja graafiset elementit siten, että ne vahvistavat viestiäsi eivätkä ole sen kanssa ristiriidassa.

  • Sinun ei tarvitse olla graafisen suunnittelun osaaja tai edes omistaa “visuaalista silmää”.

  • Askeleittain etenevän menetelmäni avulla onnistut.

Brändikurssin jälkeen...

Markkinoi itseluottamuksella ja ammattiylpeydellä

Sano heipat visuaalisen ilmeen kanssa jumittamiselle ja jahkailulle.

Enää sinun ei tarvitse viettää tuntitolkulla aikaa Canvassa testaillen värejä ja tyylejä. Ja pohtien mikä niistä olisi sinulle sopiva.

Kurssin päätyttyä sinulla on brändi-ilme valmiina käyttöön ja pääset heti itse asiaan suunnittelemaan materiaaliasi.

Valinnan tuska poistuu ja säästät roppakaupalla aikaa ja vaivaa, koska tiedät miten uutta ilmettäsi käytät uudestaan ja uudestaan.

Ole oman brändisi pomo

Tiedät ilmeesi rakennuspalikat ja mitä ne viestivät.

Pystyt tekemään yhtenäistä materiaalia joka kanavaan, jossa toimit ja voit olla varma, että viestisi pysyy johdonmukaisena.

Jos jossain vaiheessa ulkoistat suunnittelutyötä,  ilmeesi pysyy samanlaisena riippumatta siitä kuka sen tekee. 

VALMENTAJASI

Moi, olen Nurmisen Minna

Matkani visuaalisuuden parissa alkoi tosissaan vuonna 2000 kun tutustuin yliopistossa Photoshopin ihmeelliseen maailmaan. Se vei minut mukanaan.

Siitä lähtien olen tehnyt visuaalisuuden parissa monenmoista: suunnitellut sovelluksien ulkoasuja, brändi-ilmeitä, somepostauksia, printtimateriaaleja, kotisivuja...

Tämän reilun parinkymmenen vuoden aikana en ole törmännyt yhtä loistavaan ilmeen suunnittelun työkaluun kuin väripsykologia ja siihen perustuvat vuodenaika-arkkityypit.

Minulle on tärkeää, että ilme ei ole pelkkää pintaa vaan sillä on syvempi sanoma. Väripsykologia on ainoa tuntemani työkalu, jonka avulla se onnistuu konkreettisesti.

Kurssin sisältö

  • Tutustumme väripsykologiaan perustuviin vuodenaika-arkkityyppeihin.
  • Pääset valitsemaan itsellesi sopivan arkkityypin, jolloin saat selkeät suuntaviivat siihen millaiset värit, fontit ja graafiset elementit sinulle sopivat.
  • Viisi yleisintä visuaalista tyyliä, joita voit käyttää apuna suunnittelussa
  • Koostat tästä kaikesta brändikirjan, joka toimii oppaanasi jatkossa aina kun suunnittelet uutta tai ulkoistat suunnittelutyötä
Ilmoittaudu odotuslistalle

Miksi väripsykologia on paras työkalu ilmeen suunnitteluun

Väreillä on vaikutus käyttäytymiseemme ja tunteisiimme. Niillä voidaan myös alitajuisesti tehostaa viestiämme, silloin kun käytämme värejä oikein.

Kun valitset viestiisi sopivat värit ne tehostavat sitä asiakkaiden mielissä. Väärä värivalinta voi vaikuttaa negatiivisesti asiakkaaseesi ja hän hämmentyy.

Vuodenaika-arkkityypeissä värit on jaettu neljään ryhmään, joiden sisällä värit viestivät samalla tavalla. Siksi se onkin paras tuntemani työkalu yrityksen brändiväripaletin rakentamiseen. Koska kaikkien yrityksen värien täytyy kertoa samaa viestiä sekä sopia toisiinsa harmonisesti.

Viime vuosina väripsykologian avulla brändäämistä on laajennettu. Sen avulla voidaan valita myös fontit, kuvat ja graafiset elementit niin, että ne puhuvat samaa kieltä värien kanssa.

Brändipäivässä valitset yksinkertaisen metodini avulla yrityksellesi sopivat värit, fontit, kuvamaailman, graafiset elementit.

Valitset myös millä tyylillä haluat lähteä asioita tekemään.

Kaikki nämä elementit lisäät omaan brändikirjaasi, johon saat valmiin pohjan. Brändikirja toimii jatkossa työkalunasi kun suunnittelet uutta materiaalia. Sen avulla ilmeesi pysyy yhtenäisenä.

Sopiiko tämä minulle?

Brändikurssi

Tulossa kohta

Liity odotuslistalle, jolloin kuulet heti kun kurssi on valmis. Listalla olo ei sido sinua mihinkään.

FAQ