Haluaisitko tehdä toimivaa somemarkkinointia, joka houkuttaa yleisöä ja tuo tarjontaasi esiin ilman tyrkytystä? Tai saada someesi mukaan ajatusta ja suunnitelmallisuutta?
Se helpompi tapa toimia somessa. Tee harvemmin, mutta hyvin suunniteltua sisältöä. Ei enää koko ajan lisää ja lisää kertakäyttöjulkaisuja!
Ota some haltuun avaimet käteen markkinointirungon avulla. Saat selkeän kaavan yrityksesi somesisältöihin.
Hei, kiireinen ammattilainen!
Kuulostaako tämä tutulta:
- Tiedät, että somessa olisi hyvä olla aktiivinen, mutta et tiedä mitä julkaisisit
- Et halua tyrkyttää ja myydä koko ajan, mutta et tiedä miten muuten toisit yritystäsi esille
- Sisällön teko vie kauheasti aikaa ja on mielestäsi vaivalloista
- Et tiedä pystytkö olemaan riittävän pitkäjänteinen
- Et ehdi olla koko ajan luomassa uutta somesisältöä
- Yrityksesi some on yksi sekasotku eikä siinä ole yhtään suunnitelmallisuutta tai ajatusta mukana
Miltä kuulostaisi, jos:
- Et tuhlaa turhaan aikaa suunnittelemalla kertakäyttöistä sisältöä, vaan teet siitä uudelleenkäytettävää
- Et suunnittele joka kanavaan sisältöä erikseen, vaan teet siitä monikäyttöistä
- Tuot yritystäsi ja tuotteitasi esiin ilman tyrkytystä
- Saat yhden blogiartikkelin pohjalta vähintään 50 julkaisua someen
- Tiedät aina mitä postata jo hyvissä ajoin etukäteen
- Julkaiset mielenkiintoista ja monipuolista sisältöä
- Pystyt pitkäjänteiseen somestrategiaan
Taustatyö on tehty sinulle valmiiksi.
Somemarkkinoinnin vuosikello -kurssilla saat:
Vuosikello pohjan
jonka avulla teet yrityksesi koko vuoden somestrategian
Somekalenterin
joka auttaa yritystäsi suunnittelemaan strategian päivän tarkkuudella
101 ideaa
101 ei-tyrkyttävää ideaa, joilla tuot yritystäsi ja tarjontaasi esiin
Avaimet käteen rungon
Voit käyttää runkoa suoraan sellaisenaan tai muokata itsellesi sopivaksi. Tiedät aina mitä julkaista, milloin ja mihin kanavaan.
50 julkaisua someen
50x sisältösysteemin, jonka avulla teet yhdestä blogiartikkelista vähintään 50 julkaisua someen
Vinkit
Vinkit sujuvaan ja vaivattomaan, pitkäjänteiseen, somemarkkinointiin: miten, milloin ja kuinka paljon.
Moi, olen Nurmisen Minna, graafikko ja yrittäjä. Ja usko pois, kaikkiin ylläoleviin kohtiin olen voinut laittaa ruksin omalla kohdallanikin.
Some oli minulle pitkään yksi harmistuksen kauhistus. En tajunnut miten muut yrittäjät saivat hommat hoidetuksi samalla kun olivat vielä aktiivisia somessakin. Tiesin, että somessa olisi oltava, edes parissa kanavassa, mutta aika tuntui olevan kortilla.
Olen opiskellut sosiaalista mediaa ja sisällöntuotantoa jo pitkään ja tehnyt asiakastyönä somepäivitysten ja -kalentereiden suunnittelua.
Olen törmännyt monenlaisiin tapoihin tehdä ja tuottaa sisältöä. Jotkut niistä tuntuivat omilta, jotkut eivät. Jotkut olivat todella aikaa vieviä ja vaivalloisia, toiset taas näppärämpiä.
Kunnes yhden asiakkaan sisältöjä tehdessäni idealamppu syttyi päässäni.
Yhdistelemällä parhaita paloja oppimistani strategioista tulin löytäneeksi metodin, jolla sisällön tuottaminen someen on järkevää.
Se on fiksuin, vaivaa ja aikaa säästävin tapa, johon olen törmännyt. Se hyödyntää uudelleenkäytettävää sisältöä ja julkaisujen kierrättämistä sekä ikivihreitä ajattomia materiaaleja.
Lisäksi siinä käytetään julkaisukalenteria, joka on aivan ehdoton työkalu markkinointiin. Sen avulla julkaisutyö on organisoitua ja järkevää ja turha sähläys jää pois.

Tärkeimmät tiedot kiireiselle - Lue nämä!
- Kurssin materiaali on käytettävissäsi heti
- Voit aloittaa kurssin silloin kun haluat ja edetä siihen tahtiin kun sinulle sopii
- Jos sinulle tulee kurssin aikana kysyttävää, olen käytettävissäsi
Voit maksaa myös laskulla. Ota silloin minuun yhteyttä: [email protected]