Oma brändisi, omilla ehdoillasi - Opi suunnittelun salat, joista hyödyt ikuisesti

Brändi-ilmeen polku on itsenäisesti katsottava valmennus, jossa opastan sinua löytämään juuri sinulle sopivan brändi-ilmeen askeleittain etenevän väripsykologiaan perustuvan POLKU-menetelmäni avulla.

Sen jälkeen voit sanoa heipat sillisalaattimaiselle ilmeelle ja tuntien kokeiluille Canvassa. Pystyt hyödyntämään näitä oppeja jatkossa aina kun suunnittelet uutta.

 

Haluan mukaan!

Se, että muuttelet yrityksesi värejä, fontteja ja kuvien tyyliä joka kerta kun luot uusia markkinointimateriaaleja hukkaa vain kallista aikaasi. 

Vaihtuvat värit ja ilme eivät jää yleisösi mieleen ja haittaavat uskottavuuttasi ja luotettavuuttasi.

Pahimmillaan näytät harrastelijalta, joka vain kokeilee liiketoimintaa, etkä siltä rautaiselta ammattilaiselta, joka olet!

Oikein valittu brändi-ilme välittää viestisi alitajuisesti silmän räpäyksessä.

Sen avulla et huku massaan vaan nouset esiin, tavoitat ihanneasiakkaasi ja vahvistat paikkaasi alasi asiantuntijana.

Ilmeen suunnittelu ei ole salatiedettä, jonka oppii vain designkoulussa vaan yksinkertainen askeleittain etenevä prosessi. Tarkoitukseni on tehdä siitä sinulle mahdollisimman helppoa ja selkeää. 

Tähän Brändi-ilmeen polku on paras ja tehokkain työkalu.

 

Haluan mukaan!

Olen rakentanut sinulle viiden askeleen polun, jonka avulla valitset oman yrityksesi ilmeen.

Aiempaa kokemusta visuaalisuudesta ei tarvita!

Näiden viiden askeleen avulla sen valinta on yksinkertaista.

Hyödynnän valmennuksessa väripsykologiaa, joka on toimivin metodi brändin värien valintaan, johon olen 20 vuoden suunnittelijaurani aikana tutustunut.

Menetelmäni avulla...

Tiedät millaisen värin valitset

  • viileän vai lämpimän
  • kirkkaan vai hillityn
  • syvän vai vaalean
  • minkä sävyn: sinisen, punaisen vai jonkin muun!

Ohjeillani valitset miljoonien värien joukosta sellaisen, joka vahvistaa viestiäsi, persoonaasi ja arvojasi, eikä latista tai toimi niitä vastaan.

Valitset värien viestiä voimistavat fontit

  • löydät fontin, joka on brändisi persoonallisuuden ja arvojen ruumiillistuma
  • opit mitä fontteja tarvitset yrityksellesi ja miten niitä käytetään
  • miten valitset fontin, joka toimii sekä somessa, kotisivuilla että painotuotteissa

Oikea fontti vie viestiäsi eteenpäin selkeästi ja johdonmukaisesti (tässä kohdassa voit huonolla fonttivalinnalla nollata kaiken tekemäsi markkinointityön).

Tiedät, millaiset kuvat tukevat brändisi viestiä

  • Minkä tyylin valitset: minimalistisen, yksityiskohtaisen, luonnollisen, vahvasti muokatun vai jokin muun
  • Opit arvioimaan kuvia ja näkemään, millainen kuva sopii sinulle ja tukee viestiäsi
  • Kuvien käyttöoikeudet, mihin saat Canvan kuvapankin kuvia käyttää

Kerron miten valitset kuvia, jotka kertovat brändisi tarinan ja herättävät tunteita, jotka tukevat viestiäsi, persoonallisuuttasi ja arvojasi.

Nyt voit sanoa heipat

  • Tuntikausien väri- ja fonttikokeiluille Canvassa, joka saa vain hermot kireälle ja valmistakaan ei synny
  • Valinnan tuskalle, voit lopettaa pähkäilyn siitä onkohan valintasi oikea vai pitäisikö sitten koittaa jotain muuta
  • Sillisalaatille, eli erinäköisille materiaaleille eri kanaviin, voit yhtenäistää väri- ja kuvamaailman kotisivuillasi, somessa ja muissa kanavissa, joka parantaa etenkin uskottavuuttasi ja luotettavuuttasi
  • Tunteelle, että tämä tyyli eivät kuvasta sinua
  • Väripaletille, joka ei toimi, värit eivät sovi yhteen tai ovat kuin viisivuotiaan kynästä

 

Miltä kuulostaisi sen sijaan

  • Yrityksesi ilme siirtyy asiakkaiden ajatuksissa myös siihen mitä teet. Jos ilme on tehty huitaisten, teetkö siten kaiken muunkin yrityksessäsi? Huono ilme laskee tuotteittesi ja palveluittesi laatumielikuvaa.
  • Saat lisää itseluottamusta, voit olla esillä itsevarmasti. Saat enemmän markkinointia aikaiseksi ja teet lopulta myyntiä enemmän
  • Tehdä markkinointia innolla, enää ei tarvi kärvistellä häpeillen ja toivoen, että kukaan ei vahingossa eksyisi kotisivuillesi
  • Sun ei tarvitse joka kerta pähkäillä ja miettiä Canvassa mitähän värejä tänään valitsisi
  • Laadukas, yhtenäinen ilme antaa kuvan, että olet tosissasi yrityksesi kanssa etkä vain harrastele
HALUAN MUKAAN!

Kurkkaa kurssin sisään

 

Brändi-ilmeen polku -verkkokurssin sisältö:

01 Persoona
  1. Löydä brändivärisi
  2. Vuodenaikapersoonat
  3. Mihin väripsykologia perustuu
  4. Mitä jos kaksi vuodenaikaa houkuttaa?
02 Omat värit
  1. Värejä vuodenajoille
  2. Väripaletin anatomia
  3. Miten värit vaikuttavat meihin
  4. Eri tapoja valita brändiväri
  5. Brändivärin valinnan askeleet
  6. Esimerkit brändivärin käytöstä
03 Luettavat fontit
  1. Fonttien rooli brändin ilmeessä
  2. Fonttien psykologiaa
  3. Fonttien fiilikset vuodenajoille
  4. Tarvitset 2-3 fonttia brändi-ilmeeseen
  5. Käytännön ohjeet fonttien valintaan
  6. Fonttien yhdisteleminen
  7. Fonttimokat
  8. Työkaluja fonttien valintaan
  9. Fontti FAQ
04 Kuvat ja grafiikat
  1. Kuvat ja grafiikat vuodenajoille
  2. Mistä tiedän, että kuvassa on oikea fiilis?
  3. Käytännön esimerkit fiiliksistä
  4. Canvan kuvapankki ja lisenssit
  5. Tunnistettava kuvamaailma
  6. Kuva FAQ
  7. Kuvien käyttöoikeudet
 
05 Uniikki ilme
  1. Näistä koostuu yhtenäinen brändi-ilme

Tämä on

sinulle jos


Onko tämä tuttua sinulle?

Sinulla on yritysilme, joka ei kuvasta sinua, yritystäsi tai sitä mitä teet. Vanha ilme tuntuu aikansa eläneeltä ja kaipaat uudistusta.

Olet aloittava yrittäjä, jolla ei ole ilmettä vielä. Kaipaat lentävän lähdön yritystoimintaasi ja haluat saada ilmeen kohdilleen heti alusta alkaen.

Sinulla ei ole mitään ideaa mistä lähtisit yritysilmeen kanssa liikkeelle. Kaipaat ideoita siihen miten voisit sen rakentaa itse.

Brändi-ilmeen POLKU

327€

sis. alv

HALUAN MUKAAN!

Moikka, olen Minna

Olen yrittäjä ja visuaalinen suunnittelija, joka tasapainoilee taiteen ja teknologian välimaastossa. Minulla on kuvataidetaustaa ja sen lisäksi olen tehnyt 20+ vuotisen uran IT-alalla.

Kun ryhdyin yrittäjäksi 2017 ilmeeni oli aika perus. Koska tein graafikon hommia, ilme perustui asioille, joita graafikko käyttää: kyniä, siveltimiä ja tietokone. Ei mitenkään uniikkia tai erottuvaa.

Kotisivutkin rakentelin, mutta en mielelläni jakanut linkkiä sinne kenellekään. En halunnut, että kukaan näkee tekelettä, johon en itse ollut tyytyväinen.

Näiden vuosien aikana yritysilmeeni muuttui varmaan kerran vuodessa. En oikein löytänyt sitä punaista lankaa, johon ilmeeni olisin perustanut. Kokeilin vähän sitä sun tätä ja ainoa ohjenuorani oli, etten näyttäisi keneltäkään muulta.

Kaikki muuttui kun törmäsin väripsykologiaan.

Koko 20 vuotisen urani aikana en ole löytänyt yhtä toimivaa tapaa valita itsesi näköinen, puhutteleva ja harmoninen brändi-ilme kuin väripsykologia ja vuodenaikametodi.

Se on mullistanut suunnittelutyöni ja nyt tässä valmennuksessa kerron sinulle sen salat, jotta sinäkin voit olla esillä itsevarmasti omana itsenäsi.

HALUAN MUKAAN!